RiME działa na Switchu o wiele gorzej niż na innych platformach

2

RiME, zeldopodobna gra od studia Tequila Works, musiała nieco poczekać na swoją switchową premierę. Na PS4, Xboksie One i PC tytuł zadebiutował 26 maja, a wersja na „Przełącznika” ląduję w Ameryce Północnej dopiero dziś (Europa poczeka do piątku).

Dodatkowy czas na port i przystosowanie gry do Switcha niewiele jednak dały – RiME działa na konsoli Nintendo po prostu źle. Na poniższym wideo od serwisu Nintendo Life widać nie tylko słabsze niż w przypadku pozostałych wersji tekstury i rozmycie w wersji przenośnej, ale też znaczne spadki płynności, które wybijają z immersji.

Patrząc na to, jak na Switchu, pomimo wszystkich kompromisów, działa DOOM – a działa niemal zawsze w 30 klatkach na sekundę – nietrudno sobie wyobrazić, że w przypadku RiME również mogłoby to wyglądać lepiej.

PODZIEL SIĘ
Elan

2 komentarze

  1. isaak (25 komentarzy) w dniu:

    Oczywiście ze się da, teraz nie ma rzeczy których patche nie dadzą rady naprawić, inne pytanie czy developerowi będzie się chciało

Zostaw komentarz

Aby dodać komentarz musisz się zalogować. | Zaloguj się | Jeszcze nie masz konta? Zarejestruj sie!


Do NOT follow this link or you will be banned from the site!