Porównanie działania Hyrule Warriors Legends na 3DS i New3DS

Zbliża się premiera Hyrule Warriors Legends na 3DS, a w sieci nie brak porównań między konsolami 3DS i New3DS. Jakie różnice graficzne, wydajnościowe i jakościowe możemy zauważyć? To wyjaśni poniższy materiał wideo.

Kanał YouTube: TilmenDomination zamieścił na swoim profilu materiał wideo porównujący Hyrule Warriors na 3DS  i New3DS.


Porównanie działania Hyrule Warriors Legends na 3DS i New3DS

22 komentarze

  1. Sorki ale te porownnie jest bez sensu bo pokazuje inne momenty gry. Jak dla mnie wersje sa dosyc podobne. Trzeba zwrocic tez uwage na fakt, ze wersja na 34DS nie bedzie mialo stereoskopii. Dopiero na New beedzie a filmik pewnie dodatkowo byl nagrywany na obu konsolacch bez trybu 3D. Jak dla mnie nie jest zle. Zwrocmy uwage ze w tej grze jest masa przeciwnikow wiec nie ma co licyc na super grafike. Na Wii U tez nie zachwycala w porownaniu do innych gier ale i tak prezeeentowala sie znacznie ciekawiej nic Dynasty Warrior na PS4 pod wwzgledem szczegolowosci i jakosci wykonania graficznej

  2. Zgadzam się z BANDI, po prostu nie widać znaczącej różnicy + efekt 3D dostępny tylko na new, jak dla mnie jest bardzo dobrze (porównywalnie do SWC, choć trailery sprawiały wrażenie, że będzie ładniej a jest poziom grafiki podobny o ile nie taki sam..).

  3. Zrobili z grafiką coś podobnego jak w przypadku Smashów – podciągnęli kontury, żeby były wyraźniejsze itp. Nawet nie chodzi o to, że oprawa jest słabsza, bo tekstury gorsze, ale trochę inaczej to wygląda.

    Za to framerate na starym 3DS-ie jest niestety za niski dla takiej gry. Nie wygląda to lepiej od takiego Monster Huntera, który działa jednak płynniej.

  4. Obraz nędzy i rozpaczy. Już chyba bym wolał żeby w ogóle nie portowali Hyrule Warriors na 3ds’a. Wszystko rozmyte, kartonowe niczym w Paper Mario i pikseloza się wręcz wylewa z ekranu. Nawet na tak niskiej rozdzielczości małego ekraniku. Żeby nikt mi nie zarzucił, że tylko narzekam Zelda: A Link Between Worlds wygląda bardzo ładnie. Po prostu 3DS z tak słabymi podzespołami nie daje rady przy dużej ilości obiektów i twórcy gier powinni się z tym liczyć.

Dodaj komentarz