Nintendo kieruje Mario Party Star Rush do… rodziców nie mających czasu na zabawę z dziećmi

Japończycy zlecili nawet specjalne badania, by potwierdzić swoją tezę

Nowe Mario Party nie chce się sprzedawać? Zatrudnijmy zewnętrzną firmę, która przeprowadzi badania mające udowodnić, że rodzice nie mają czasu na zabawę z dziećmi, a potem zarekomendujmy takim mamom i tatom naszą opartą na wieloosobowej zabawie pozycję. Dziwny to sposób na reklamę gry, ale to w końcu Nintendo. Wyniki ankiety przeprowadzonej na tysiącu rodzicieli zamieszkujących USA przedstawiono na infografice.

originalAbstrahując od wyników badania – szczerze mówiąc gra, która wymaga kilku konsol do zabawy w więcej osób nie jest zbyt dobrym pomysłem na tanie, rodzinne granie, ale o tym napisano małym druczkiem. W ten sposób lepiej byłoby chyba reklamować tytuły na Wii U, ale cóż, wszyscy wiemy w jakiej sytuacji jest obecnie ta konsola.

Dodaj komentarz