Ludzie od NSMB pomagali przy nowym Yoshim

Studio Azrest, wcześniej znane jako Artoon i stworzone z byłych pracowników Segi, ma już na koncie projekty takie jak Yoshi’s Island DS czy FlingSmash. Tym razem jednak studio poprosiło o pomoc kilku developerów od New Super Mario Bros., mających doświadczenie w grach platformowych. Wśród nich znalazły się osoby takie jak:
Takashi Tezuka – odpowiadał za gameplay pierwszych Marianów i wszystkich gier od rebootu serii w 2006 roku, poza tym był producentem wszystkich gier z serii o Yoshim;
Nobuo Matsumiya – dyrektor Yoshi’s Island DS, to dzięki niemu mamy większość poziomów w NSMB2;
Yuya Sato – tworzył poziomy do New Super Luigi U i kilka poziomów w New Super Mario Bros. 2;
Kenta Usui – robił mapki w New Super Mario Bros. na Wii i Wii U, a także New Super Luigi U;
Toyokazu Nonaka – najbardziej znany z… StreetPass Mii Plazowych gierek.

Do animacji 3DSowego Yoshiego przyczynili się także ludzie ze studia Imageepoch (od Arc Rise Fantasia na Wii i serii Luminous Arc na DSa.

Czego możemy się spodziewać? Masy pieniążków do zebrania oraz porządnego designu poziomów i ślicznych animacji, być może nawet na poziomie nowych Raymanów.

Dodaj komentarz