[Update] Lego City Undercover w wersji na Switcha nie zmieści się na kartridżu

Update: Warner Bros. wyjaśnia sprawę

[Update]

Eurogamer skontaktował się z Warner Bros., które zapewniło, że nabywcy fizycznej wersji gry nie będą musieli pobierać gry z sieci. Nie wiadomo jednak, co oznacza komunikat o konieczności pobrania 13 gigabajtów danych z internetu, widoczny na pudełku z grą.

 

 

 

 

 

 


Lego City Undercover pojawiło się na Wii U i zgarnęło całkiem dobre oceny. Nie dziwi więc, że Warner Bros. postanowiło zremasterować grę i wydać ją ponownie na pecetach, konsolach Sony i Microsoftu, a także Switchu. Europejska premiera planowana jest na 4 kwietnia. Istnieje jednak pewna niedogodność dla tych, którzy planują zaopatrzyć się w fizyczną wersję gry na nową maszynkę Nintendo.

Logicznym byłoby założenie, że kupno gry w wersji pudełkowej pozwoli zaoszczędzić miejsce na karcie SDXC / w wewnętrznej pamięci konsoli. Warner Bros. postanowiło jednak wrzucić część gry na karta, a resztę, około 13 gigabajtów, udostępnić do pobrania z sieci.

Czyżby amerykański kolos mediowy postanowił zaoszczędzić na nośnikach? Dla porównania, ważąca około 13 gigabjatów The Legend of Zelda: Breath of the Wild mieści się na jednym kartridżu, nie mówiąc już o wydanym na razie jedynie w Japonii Dragon Quest Heroes I & II, które zajmuje 32 gigabajty i również został upakowany na jednym karcie.

18 komentarzy

  1. Troche zwolnijcie z lapaniem wszystkiego jak pelikany. Przeciez to jest nierealne aby po zakupieniu gry na Switcha trzeba bylo pobierac tyle danych – no chyba ze wyjdzie Wiedzmin i ich zrabany system pakowania wszystkiego w jeden plik i update na start

Dodaj komentarz