Japonia nie oszalała na punkcie Mario Party: Star Rush

Nowa kompilacja imprezowych gier z mieszkańcami Grzybowego Królestwa nie wzbudziła wielkiego zainteresowania wśród mieszkańców Kraju Kwitnącej Wiśni. Według reportu Dengeki gra sprzedała zaledwie 20 procent nakładu.

Podobne rewelacje podaje Media Create. Z przedstawionych danych wynika, że Star Rush nie znalazło nawet 30 000 nabywców. To zdecydowany krok w tył w stosunku do poprzedniej odsłony na 3DS-a, Mario Party: Island Tour. Ta już w pierwszym tygodniu rozeszła się w liczbie 133 tysięcy egzemplarzy, łącznie sprzedając ponad 550 tysięcy sztuk.

nintendo-sad-mario

10 komentarzy

  1. Nigdy nie przepadalem za seria Mario Party ale ze Japonczycy nie to troche dziwne i niepokojace zarazem bo moze zmienia sie ich mentalnosc. Nintendo powinno wrzucic do serii jakas Bayonette i inne bardziej pieprzne postacie – to kreci ich tak jak uzywane majtki z automatu ;’)

Dodaj komentarz