Interplay wyprzedaje swoją bibliotekę marek

Interplay to weterani branży, robiący lub wydający gry od połowy lat 80. Studio założone zostało przez legendę branży, Briana Fargo i znane jest z takich marek jak Fallout, Earthworm Jim, MDK czy Lost Vikings. W sporo z nich można było bawić się na konsolach Nintendo, a dodatkowo w latach 90. na pecetach ukazały się dwie gry edukacyjne z Mario w roli głównej – Mario Teaches Typing oraz Mario’s Game Gallery. 

W 1999 roku firma została sprzedana braciom Caen, podupadła i oddała, oczywiście nie za darmo, kilka swoich dużych marek (na przykład Bethesda kupiła Fallouta). Od dłuższego czasu Interplay zajmował się tylko okazjonalnym udzielaniem licencji. Teraz francuscy właściciele postanowili wystawić na sprzedaż wszystkie pozostałe w ich władaniu marki. Jak powiedział Eric Caen:

Interplay dostarczał rozgrywkę milionom graczy dzięki swoim dobrze rozpoznawalnym grom, takim jak Earthworm Jim, Freespace, Kingpin, Messiah, MDK, Run Like Hell, Sacrifice, Battlechess, Clayfighter, Dark Alliance i Descent. Jako twórcy gier, jesteśmy dumni z rozrywki dostarczanej przez nasze marki przez wiele lat. Wraz z rozwojem rynku mobilnego, rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości oraz nowych form konsumpcji, mamy nadzieję, że konsumenci są gotowi na doświadczenie postaci, historii i rozgrywki gier Interplayu we wcześniej niewidziany sposób. Nie możemy się doczekać by zobaczyć, jak to unikalne portfolio ikon interaktywnej rozgrywki ewoluuje prosto dla graczy z całego świata.

Może Nintendo kupi któreś z tych marek? Osobiście marzę o nowym Sacrifice

Brak komentarzy

Dodaj komentarz