Garść nowych faktów o Sonic Boom

W sieci pojawił się wywiad z pracownikami Segi, w którym zdradzają nieco szczegółów na temat nowej odsłony przygód niebieskiego jeża:

– W wersji Wii U GamePad posłuży nam do wyświetlania mapy i ulepszeń (możemy się domyślać, że w kieszonkowej wersji taką rolę będzie pełnił dolny ekran), ma też spełniać inną funkcję, która zostanie ujawniona w przyszłości.

– Gatunek gry można określić jako action adventure – uzbieraną walutę (najpewniej pierścienie) będziemy mogli wykorzystać np. na rozwijanie postaci.

– Poziom trudności ma być wyważony. Główna część rozgrywki ma być dostępna dla każdego. Bardziej doświadczeni gracze będą mogli skupić się na rozwoju postaci, wykorzystaniu zdobytych umiejętności czy odkrywaniu ukrytych elementów.

– Wszystkie poziomy w grze będą połączone jedną fabułą.

– Będziemy używać głównie 2 postaci podczas poziomu, ale cała czwórka ma pojawić się np. podczas walk z bossami.

– W grze pojawią się momenty, gdzie będziemy musieli użyć danej postaci aby wykonać określone zadanie (rozwiązanie dobrze znane z serii gier LEGO).

– Gra w znacznym stopniu będzie nastawiona na postacie, twórcy kładą duży nacisk na ich zróżnicowanie i indywidualne umiejętności każdego z bohaterów.

– Oprócz czterech postaci, które mieliśmy okazję zobaczyć na trailerze, w grze pojawią się również inni bohaterowie z serii – szczegóły poznamy w nadchodzących miesiącach.

– Twórcy inspirowali się takimi grami jak Sonic 2, Sonic Adventure i Sonic Generations.

Cały wywiad (w języku angielskim) można obejrzeć tutaj:

Brak komentarzy

  1. To jest brzmi wrecz jak piekny, niespelniony, wieloletni sen. Subiektywnie piszac to moze byc jedna z najlepszych gier z Soniciem od lat. Niech tylko zmienia modele postaci.. 😛 Mam nadzieje ze gra osiagnie sukces i zmusi Sonic Team do dzialania nareszcie w tym kierunku. No ale nic nie jest jeszcze pewne, w koncu moze sie okazac ze to bedzie drugi Sonic ’06

Dodaj komentarz