Nintendo ID na 3DS a nowa konsola

Łącznie w temacie 3 odpowiedzi.
  • 
    #109650

    3Eryk
    Participant
    Postów: 1

    Dzień dobry.
    Dziś w nocy pojawiły sie na dolnym ekranie mojego New 3DS XL martwe piksele. Napisałem juz do sprzedawcy w tej sprawie i powołując sie na rękojmie poprosiłem o wymianę na nowy model. Wciąż czekam na odpowiedź w tej sprawie, ale zacząłem sie zastanowić w jaki sposób mam wylogowac sie z mojego ID, zeby nie stracić gier, które zdążyłem kupić w eshopie jeśli sie zgodzi na wymianę urządzenia i nie bedzie sie bawił w jego naprawę? Dodam tylko jeszcze, że konsole kupiłem przez internet i bede musiał ja odesłać do Warszawy, wiec odpada dogadanie sie, ze przyjdę i zrobię transfer konta na nowa konsolę.

    
    #109730
    AkiRoss
    AkiRoss
    Moderator
    Postów: 550

    Jeśli nie masz jak zrobić system transferu to ew. zostaje ci „radosna” wymiana korespondencji z suportem nintendo – trwa to trochę ale udaje się czasem odłączyć konto od starej konsoli by podłączyć je potem do nowej – mi się udało, choć mailowałem prawie 2 tygodnie
    (raczej nie skończy się to na jednym mailu i prawie na pewno będą pytać o jakieś dane weryfikacyjne konta, np. 5 ostatnich zakupów na konsoli czy ustawiona data urodzenia, warto to sobie pospisywać takie rzeczy puki czas)

    FC: 1521-5934-2615

    
    #109742
    Yukihira Souma
    Yukihira Souma
    Participant
    Postów: 9

    Nie musiałeś się powoływać na tę formę reklamacji. Jeśli uszkodzenie nie jest mechaniczne to wtedy jego obowiązkiem jest przyjęcie sprzętu. A co do samej rękojmi to nie wystarczy samo powołanie się trzeba złożyć odpowiednie papiery. Przynajmniej ja tak robiłem jak reklamowałem słuchawki w Media Mark.

    • Ta odpowiedź została zmodyfikowana 3 miesiące temu przez Yukihira Souma Yukihira Souma.
Łącznie w temacie 3 odpowiedzi.

Musisz być zalogowany aby odpowiedzieć na ten temat.

Login:  

Hasło:  

  lub Załóż konto

Nie masz konta? Zarejestruj sie