[eShop 06/03/2013] Czwartkowy update

Ten tydzień przyniósł nam shmup-a w skali mikroskopowej, czyli Nano Assault EX. W ramach pełnych wersji dostajemy także dość dobrze przyjęte  –  Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate (Gamerankigs – 71%, Metacritic – 73/100). 3DS-owe starocie zasili tym razem wędkowanie według Natsume (m.in. Harvest Moon) – Legend of the River King.

 

Pełna lista:

3DS Download

Nano Assault EX  –  60PLN/€14.99 / £12.49

Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate  – 180PLN/€44.99 / £39.99)

3DS Virtual Console

Legend of the River King  – 20PLN /€4.99 / £4.49

Wii Virtual Console

Metal Slug 4 –  900 Nintendo Points

 

Nano Assault EX

Brak komentarzy

  1. Trochę się wahałem, bo cena wysoka ale wziąłem.
    Jest dobrze. Strzelanki to nie mój genre, ale poziom trudności jest w sam raz, czyli przechodzisz etap dokładnie wtedy gdy już po którymś razie myślisz 'ja pierdykam, nie da rady’.
    Dobrym pomysłem jest to, że przy każdej próbie zbierasz takie niebieskie punkty i nawet przy nieudanej próbie kilka zostaje a za 100 masz dodatkowe życie. Więc jak się długo próbuje przejść jakąś misję to za tym 20razem dostajesz bonusa i masz np. 4 statki zamiast 3 co powoduje że jest kapkę łatwiej.
    Graficznie bardzo dobrze. Sterowanie strzałem pewnie mogłoby być lepsze z Circle padem, ale „da się”, zresztą nie we wszystkich misjach trzeba strzelać na wszystkie strony. Czasem tylko do przodu lub 'od czasu do czasu’ na boki.
    Misje są zróżnicowane, bo czasem latamy po powierzchni i walimy na wszystkie strony, czasem do przodu tunelem a czasem dookoła bossa.
    Jest git

  2. Gierka na 3DS jest zupełnie inna niż wersja wydana na Wii U. To nie jest zwykły port z dużej konsoli dlatego też nosi nazwę Nano Assault EX, a nie – Nano Assault Neo. Poza tym na Wii U śmiga w 60 fps, to widać gołym okiem. Na 3DS jest trochę wolniej, ba mógłbym nawet stwierdzić, że tekstury wrogich mikroorganizmów mogłyby wyglądać lepiej jak na możliwości konsoli 3DS a tak wyglądają przeciętnie, natomiast same obszary wyglądają ładnie, zwłaszcza – z włączonym 3D. Misje w tunelach wyglądają efektownie jednak mam zastrzeżenia do sterowania celowniczkiem , (być może circle pad rozwiąże ten problem). Póki co wersja na Wii U jest najładniejsza ale to nie oznacza, że wersja na 3DS wygląda słabo i nie warto w nią zainwestować;)

Dodaj komentarz