Dragon Quest XI na Switcha zadziała na silniku Unreal Engine 4

1

Źródło: gram.pl

Jedenasta część serii Dragon Quest to jedna z najbardziej wyczekiwanych premier przez fanów japońskich RPG-ów. Wersje na 3DSa i PS4 ujrzały już światło dzienne w Japonii, a jesienią mamy dostać konkretniejsze informacje na temat premiery gry na Zachodzie, która nastąpi w 2018 roku.

O wersji na Switcha nadal wiadomo niewiele, ale twórca serii, Yuji Horii, podczas odbywającego się wczoraj w Jokohamie wydarzenia Epic Games Japan’s Unreal Fest East 2017 zdradził pewną ważną informację – wersja na hybrydę Nintendo będzie hulać na silniku Unreal Engine 4, dokładnie na edycji 4.15. To ten sam silnik, na którym działa „peesczwórkowa” wersja tytułu, co silnie sugeruje, że edycja na Switcha będzie portem wydania z konsoli Sony, a nie 3DSa.

Cóż, mogliśmy się tego domyślać, ale lepiej mieć potwierdzenie z samej góry, no nie?

PODZIEL SIĘ
Elan

1 komentarz

Zostaw komentarz

Aby dodać komentarz musisz się zalogować. | Zaloguj się | Jeszcze nie masz konta? Zarejestruj sie!


Do NOT follow this link or you will be banned from the site!