Deweloperzy Project Octopath Traveler pokazują zmiany wprowadzone do gry

Głosy graczy zostały wysłuchane

We wrześniu ubiegłego roku w switchowym eShopie pojawiło się demo Project Octopath Traveler, wyróżniającego się oprawą jRPG-a przygotowywanego przez Square Enix i Acquire. Gracze mogli wyrazić swoje opinie na temat wersji demonstracyjnej w ankiecie.

Deweloperzy zdecydowali się odpowiedzieć na otrzymane wskazówki filmem, w którym chwalą się, że demo zostało pobrane ponad milion razy i wypełniono ponad 45 tysięcy kwestionariuszy.

Osoby odpowiedzialne za poszczególne części składowe gry wskazały także elementy, które zostały poprawione:

  • Nie trzeba już trzymać przycisku B, by biec – teraz można poruszać się szybciej dzięki mocniejszemu wychyleniu analoga. Przytrzymanie B pozwoli na jeszcze szybsze poruszanie się. Losowe starcia będą częstsze podczas szybkiego biegu
  • Dodano opcję szybkiej podróży
  • Dostosowano kolory ścian i podłoża, by bardziej wyróżniały się z otoczenia
  • Dodano radar wskazujący wejścia, wyjścia oraz ważne miejsca
  • Dodano możliwość dostosowania jasności
  • Zmieniono wygląd menu zapisywania stanu gry oraz dodano dodatkowe miejsca na zapis (łącznie jest ich teraz 10)
  • Powiększono rozmiar tekstu
  • Dodano opcje pomijania widzianych już scenek fabularnych
  • Zwiększono domyślną prędkość przewijania tekstu i dodano opcję jej zmiany w menu
  • Poczyniono prace nad systemem walki, by nadal był wymagający, ale nie frustrujący

Project Octopath Traveler ma zadebiutować w tym roku.

4 komentarze

  1. Zanim ograłem demo nie byłem przekonany. Grafika wydawała się krokiem wstecz w stosunku BD. Nieszczęście po zagraniu już wiem, że gra zapowiada się wiecej niż dobrze a grafika pozornie uproszczona faktycznie jest bardzo szczegółowa i klimatyczna.
    Ja jestem na tak!

Dodaj komentarz