We wrześniu ubiegłego roku w switchowym eShopie pojawiło się demo Project Octopath Traveler, wyróżniającego się oprawą jRPG-a przygotowywanego przez Square Enix i Acquire. Gracze mogli wyrazić swoje opinie na temat wersji demonstracyjnej w ankiecie.
Deweloperzy zdecydowali się odpowiedzieć na otrzymane wskazówki filmem, w którym chwalą się, że demo zostało pobrane ponad milion razy i wypełniono ponad 45 tysięcy kwestionariuszy.
Osoby odpowiedzialne za poszczególne części składowe gry wskazały także elementy, które zostały poprawione:
- Nie trzeba już trzymać przycisku B, by biec – teraz można poruszać się szybciej dzięki mocniejszemu wychyleniu analoga. Przytrzymanie B pozwoli na jeszcze szybsze poruszanie się. Losowe starcia będą częstsze podczas szybkiego biegu
- Dodano opcję szybkiej podróży
- Dostosowano kolory ścian i podłoża, by bardziej wyróżniały się z otoczenia
- Dodano radar wskazujący wejścia, wyjścia oraz ważne miejsca
- Dodano możliwość dostosowania jasności
- Zmieniono wygląd menu zapisywania stanu gry oraz dodano dodatkowe miejsca na zapis (łącznie jest ich teraz 10)
- Powiększono rozmiar tekstu
- Dodano opcje pomijania widzianych już scenek fabularnych
- Zwiększono domyślną prędkość przewijania tekstu i dodano opcję jej zmiany w menu
- Poczyniono prace nad systemem walki, by nadal był wymagający, ale nie frustrujący
Project Octopath Traveler ma zadebiutować w tym roku.
Zanim ograłem demo nie byłem przekonany. Grafika wydawała się krokiem wstecz w stosunku BD. Nieszczęście po zagraniu już wiem, że gra zapowiada się wiecej niż dobrze a grafika pozornie uproszczona faktycznie jest bardzo szczegółowa i klimatyczna.
Ja jestem na tak!
chodż nie jestem typowym RollPlay’owcem tak w tą grę chcę zagrać bardziej niż w takiego God of War na PS4 ,który ma wyjść.Mój number ONE!